صندلی تکی

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۵ ق.ظ

بوی بهبود

زندگی خوابگاهی هر چقدر هم که به مذاق بعضی ها خوش نیاید و فکر این که چطور عده ای در آن میتوانند روز و شب سپری کنند برایشان سخت باشد ، یک سری چیزهای دوست داشتنی دارد که به نظر من احتمالا هیچ جای دیگری نمیتوان آن را حس کرد‌. ساده ترین نمونه اش همین چای آویشنی بود که به طور کاملا اتفاقی از فردی که فقط سلام علیک مختصری با او دارم گرفتم و حالا نمیتوانم فکر کنم که چای دم کشیده بدون رایحه آویشن چگونه قابل نوشیدن است ؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
امین جهانی

نظرات  (۲)

۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۲ میلادهاشمی
خیلیه هستن میگن ادم باید دو بار زندگی کنه
ی بار تجربه به دست بیاره و بار دوم بتونه از اون لذت ببره...
ولی برنده کسایین که از تجربه دیگران استفاده ککند
پاسخ:
با نظرتون موافقم ولی فکر میکنم همون تجربه کردن هم خودش یه لذتی داره ...

۲۹ خرداد ۹۶ ، ۰۶:۳۰ پیمان محسنی کیاسری
حقیقتش من انقدر تجربه مدیون خواب‌گاه هستم و انقدر به مذاقم خوش می‌آید که حاضرم چای رو بدون آویشن هم بنوشم! :)

پاسخ:
به نظرم تجربه ایه که خیلی به درد آدم میخوره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">