صندلی تکی

ترم آخر کارشناسی با همه بدبختی ها و فشارهاش تموم شد. یک هفته ی تمام در حال خوابیدن و میوه خوردن و گیم زدن و استراحت بودم بعدش. الان که هفته ی استراحت به آخر رسیده و دارم به آینده نگاه میکنم حس میکنم خیلی اتفاقای خوبی منتظرمه. اگه بتونم برم سر کار و پول داشته باشم که زندگی دیگه خارق العاده میشه.
از طرفی کارم با خوابگاه تموم شده و دارم خونه میگیرم و خوب خوشحالم که قراره ذهنم کمتر درگیر یک سری مسایل غیر ضروری باشه. از طرف دیگه هم دارم وارد دوره ارشد میشم و یه خورده وضعیت دانشگاه به اون چیزی که دلم میخواد نزدیک تر خواهد شد.
خلاصه که خوشحالم و خیلی امیدوار به آینده . یه چند تا چیز دیگه هم هستن که دارم روی اونا هم کار میکنم و امیدوارم بتونم اونارم هندل کنم و اوضاع اوکی بشه .
پ.ن.: ایضا یه سری آدمایی که دلم خیلی براشون تنگ شده رو به زودی میبینم
در پایان لازم میدانم از خداوند باری تعالی تشکر کنم بابت شادی درونی که این روزها دارم.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۹
امین جهانی

نظرات  (۱)

۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۵۰ بنیامین دلشاد
خوشحالم که اینقدر حس خوبی داری. :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">