صندلی تکی

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ق.ظ

پست شماره صفر

سلام !
بعد مدت ها دوباره رو به وبلاگ آوردم , دوران دبیرستان یکم از این جور کارا انجام میدادم اما بیشتر فضای نوجوونی و البته کمی هم کودکی داشت .
نمیدونم میخام با این وبلاگ جدید چیکار کنم راستش
خیلی دوست دارم هر روز یه پست بذارم , از هر چیزی شده البته چیزای قابل پخش ...
به طرز وحشتناکی نمیدونم چی باید اینجا بنویسم , میترسم لوس باشه یا چمیدونم هر چیز دیگه ای , احتمالا چند صباح دیگه بیام همه مطالب این پستو عوض کنم ....
امیدوارم پستای بعدی بهتر بشن , منم علاقمو از دست ندم و وبلاگ کاریمو دنبال کنم و مهم تر از همه یه اسم خوب واسه اینجا پیدا کنم ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
امین جهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">